Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за клаксон ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за клаксон ?

    Здравейте колеги проблема е следния докато си карах един ден натиснах по силно клаксона и ми направи впечатление,че от едната страна хлътна леко самия капак и сега като стана студено и всичко замръзва като запаля колата или си затворя вратата започва да свири сам и не спира,докато не почна да надигам капака прави го като минавам през неравност и такива щуротии страх ме е да го отворя заради ер бега да не го прецакам ако някой има идея как да го оправя или да ми кажете къде е бушона да го изключа направо,че по светофарите както си седя и започва да свири и хората ми се чудят :Д:Д
    156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

  • #2
    откачаш акумулатора и чакаш 10-15 минути. след това спокойно си развиваш еър бега. не закачай акумулатора с разкачен еър бег, ще ти запише грешка.
    точка

    Comment


    • #3
      @

      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      откачаш акумулатора и чакаш 10-15 минути. след това спокойно си развиваш еър бега. не закачай акумулатора с разкачен еър бег, ще ти запише грешка.

      А капака как се маха на щипки ли е ще стане ли с отверка да го ръчкам ?
      156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

      Comment


      • #4
        никакви отверки. на задната страна на волана има болтове с шестограмна глава. развиваш ги и целия триъгълник излиза напред. това цялото нещо ти е еърбега.
        точка

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
          никакви отверки. на задната страна на волана има болтове с шестограмна глава. развиваш ги и целия триъгълник излиза напред. това цялото нещо ти е еърбега.
          Ясно благодаря ти колев като го оправя имаш няколко бири от мен
          156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от JoRiX Покажи съобщение
            Ясно благодаря ти колев като го оправя имаш няколко бири от мен
            Само дето няма нужда да откачаш акумулатора,нищо няма да стане,ако не даваш на контакт през това време.

            П.С.Само на френските коли се препоръчва откачането на захранването при манипулации с беговете,но там системите а Аутолив/френски боклук/
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              ...и внимавай с лентовия кабел.....
              ...много бири станаха.....
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #8
                аааа, момчета то е студено за бира. за това ще пием И ракия ... и вино ако има
                точка

                Comment


                • #9
                  Нямате грижи имам много червено вино и много люта ''Рачия''
                  156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

                  Comment

                  Working...
                  X